maandag 22 februari 2021

Campagne Landelijke Verkiezingen

Momenteel zijn onze leden druk bezig met het campagnevoeren voor de landelijke verkiezingen. We bedankten alle leden voor hun inzet.

Doe mee!
Campagne voeren kan op vele manieren: op straat, maar ook vanuit je huiskamer, of juist achter de schermen; posters plakken, of een donatie doen. Wat jouw kwaliteiten dus ook zijn: er is altijd iets in de campagne te doen wat bij jou past. Je hoeft ook niet direct alles te doen, je kan ons al helpen met een minuut die het kost om een bericht te delen met je vrienden. Maar je kan uiteraard ook meer helpen. Vanzelfsprekend word je niet in het diepe gestort, want campagne voer je samen! Als jij voor het eerst bij een campagneactiviteit mee doet dan koppelen we je aan een van onze kandidaten of ervaren campaigners.

Ben je nieuwsgierig geworden? Wil je ergens aan meedoen of gewoon eens samen met ons nadenken wat je voor de campagne zou kunnen doen? Neem dan contact op met Cees van Rees.